corat coret

Khamis, November 17, 2011

Bisnes Bisnes Bisnes

Assalamualaik sahabat2..

Moga sentiasa sihat selalu dn diberkati olehNYA. Kenapa tajuk entry mcm tu? nak tahu??? betul nak tahu??? (e'eh, jgn geleng, baca dulu pe yg aku nk coretkan ni).

Alikisahny begini, beberapa bulan lepas, sorng sahabat aku brcerita dgn aku ttg satu program yg dia join. Cerita punya cerita produk kesihatan rupanya. Memula tu aku wat xtau je. Dgr pe dia cite kn tp xamek port sbb dlm mind aku dh set produk tu mahal. Jd, Produk+Maha l= xmampu nk beli. (hehehe...)

Tapi nk dijadikan cerita, 3mgu lepas salah seorang dr kwn rapat aku ni join program ni jugak dan ble aku jumpa dia seminggu selepas itu, perubahan yg sgt ketara pd dirinya trutama pada wajahny. sgt berseri. aku jadi kagum kerana sebelum ni dia sering berulang alik ke hospital sbb dia mempunyai brmacam-maam penyakit diantaranya asma+chronic pain. Dan ble aku tgk dia, barulah trdetik di hati ingin join program ini juga.

Alhamdulillah, hampir 2mgu aku join dan mkn produk kesihatan ni...Alhamdulillah, kesihatan aku semakin baik. asma yg menyerang hampir setiap hari dh brkurangan dan ade ofismate dh tegur kata nmpk perbezaan aku 2mgu ps dgn skrg. Aku sendiri xperasan tapi ble mereka tegur. Aku bersyukur kerana aku fikir ini cara Allah berikan aku jalan untuk sihat+tambah pendapatan.

Bagi sesiapa yg baca blog aku ni...aku nk bagitahu xrugi korang join bisnes ni. Sbbny korang bukan saje akn tambah pendapatan malah akn kelihatan sihat dan cantik.

Sesungguhnya, Allah tidak akn membantu kita andai kita sendiri tidak membantu diri sendiri. Jika anda fikir mahu tambah pendapatan, mungkin inilah di antara jalannya. Tidak ada sesiapa yg akn berikan anda duit selepuk melainkan dgn usaha dr kudrat sendiri.

Okeylah..andai ada sesiapa yg berminat bolehlah email sy di kiki.in8517@gmail.com.
Berikan nama penuh anda, no. telefon @ alamat email dan alamat rumah untuk dihubungi.

Salam ikhlas dari saya. -kiki-

0 comments: