corat coret

Rabu, Februari 24, 2010

Menghargai Seseorang dengan Penantian

Ermmmm tajuk tu aku dpt kata-kata dr seorang penulis enovel (credit to cik ian) bersangkut paut dgn lirik lagu PERMATA YANG DICARI. lirik dia sungguh syahdu. sgt menyentuh perasaan.

Aku bkn la seorang yg jiwang tp ble dgr lagu ni aku jd tetbe trigtkn seseorang. hmmmm.. seseorang yg sgt menarik hati aku tuk trus mnjadi secret admireny. hehe..gatai hang ni no kiki. sungguh, dlm rmai2 org yg aku jumpa, xtau nape first time tgk dia aku jd shocked. trus memerhati diriny (uiihhh zina mata ko uat ni kiki), menilai peribadinya melalui sikap2 yang ditonjolkan dgn ahli keluarganya. sikapnya lain dr yg lain. yg xprnh aku lihat kepada org lain. itu yg menjadikan aku trtarik hati dgnnya. brmula dr melihat wajahnya yg tegang, cukup payah untuk tersenyum sehinggalah pada sikapnya trhadap adik2nya. dan hingga ke saat ni aku mmg masih mnjadi admireny. wlupon sblm ni aku pnh bralih arah menyayangi org len tp ble dh putus, pusing2 aku msih lagi trpaku pd seseorang ini. nk uat cmne ye. aku xtau tarikan pe yg mnyebabkn aku msih melihat diriny. masih trpk2 akn diriny. aku jd malu dgn diri sndri dan ALLAH kerana aku telah memikirkn seseorang yg bkn sesiapa pd aku lagi2 brlainan jantina. tp inilah yg aku rasa.

Buat seseorang itu....
Lagu ini ditujukan untuk kamu. Andai ada sesuatu mmg ditakdirkan untuk kita berdua, aku amat mensyukurinya. Tapi, aku xtau hatimu. aku xdpt menyelami hatimu. dan aku bukn perempuan yang mudah untuk memulakan segalanya dgn kaum Adam..aku xpandai.

p/s: ANYBODY WANT TO HELP!!!

2 comments:

Nadiah berkata...

ni mcm aku tahu je sape orgnye...hahahaha.....adik wanie ye....hahahahahahahaha

k1k! berkata...

ish ish ish cik kak. jgn bikin malu gue. uatny kak wany bc entry ni, uat aku trcekik air liur je. haru tu...