corat coret

Khamis, Februari 11, 2010

JAUH KAU PERGI (TINGGAL KENANGAN)

Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku


Jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
oh kekasih


*tuk sahabat2 aku yg sgt aku syg dan juga utk org yg prnh aku syg amat. tp syg mmg sumeny tinggal kenangan.

SAHABAT...aku amat memerlukan kamu tapi aku tahu kte sume mempunyai kehidupan sendiri.

ORG YG AKU SYG...kehilangan kamu mmg meninggalkn ksn keatas diri aku. trtanya2 pd diri, knp ia terjadi brulang kali??? apakah aku mmg tdk layak brgandingan dgn kalian. dan aku hanya mampu berserah. aku mnjadi sedar diri dimana kedudukanku didalam hati kamu. sungguh xbrmakna bukn.

Biarlah, biarlah biarkan saja ia brlalu. aku mnjadi smakin sdr diri. tetapi buat SAHABAT dan ORG YG AKU SYG, ketahuilah diketika ini aku amat keseorangan, amat sedey, amat celaru, dan kesudahannya jiwaku kacau tanpa aku dpt mncari lagi titik akhirnya.

3 comments:

Nadiah berkata...

lirik lagu....bykkan doa insyaALLAH ada yg lebih baik n memahami dirimu....

wanie berkata...

maaf kekangan masa dsbnya buat sndr lama tak contact kwn2... rupanya ini penat anak ke 2. sndr ada mslh n tertekan pun blm ada ms nak kongsi mslh dgn kwn. rindu gak kat korg....slalu nagis.Tp masa tak akan berpatah balik.............

k1k! berkata...

nanad: kadang2 hati ini jd sakit balik. msih trigt kdg kala.

k.wany : ainul fhm keadaan akk. cuma ainul trtekan. sgt trtekan skrg ni. xtau pe nk uat.