corat coret

Isnin, Januari 12, 2009

SELAMAT TAHUN BARU,,,,!!!

K1K! : HA??? tahun br? Ainul, ko da xbotul ko? ni dh hr ke brp br nk wish.

Ainul : aku puny suke la nk wish ble pon. ade aku kesah???ade???ade???

erkk..ainul mmg sah putus fius. setelah slps 12 hari br nk wish. itu xkira lg ma'al hijrah tu. org dh slmt ko br nk merangkak. cheh!! hmm hmm bukn pe. aku br bes exam 2mgu lps (4/1/09). br ni de ms. trkejar2 slm 2 3 buln ni. keje lg, stdy lg. alhamdulillah, aku masih dpt menyedut udara lg skrg. stlh brhempas pulas dgn final exam, akhirny kehidupan brhujung mgu aku back to normal. skrg tgh ct 6mgu smpi 22/2/09. aftr tht akn jd balik caca merba la. hehe. insyaALLAH, next sem aku akn cb jd yg trbaik. xcaca merba mcm dl lg. mgkn hr tu prmulaan kn jd aku masih belom pandai mnyesuaikn diri. aku lpskn crite psl exam la. nti aku jd xtentu hala ble pk mcmmn akuny result. 

0 comments: