corat coret

Selasa, Oktober 28, 2008

Hmmm...entahlah

Aku xd mood hari ni. Ini sume gara2 family aku. Aku bengang ngn dorg. Sume wt aku ni mcm xbrharga tp ble nk sumthing mntk kt aku gak. Aku tau aku the last one dlm family tp jgn wt aku mcm patung yg brnyawa. hny ikt je pe org wt. aku de perasaan, de hati, de akal tuk fikir pe yg org wt kt aku. mmg aku wt mcm xd perasaan. wt heartless aku tp itu sume sbb aku xnk pk mnde2 yg mnyakitkn hati. makin aku wt mcm tu makin mnjadi2 plk perangai dorg. lps sorg, sorg wt hal ngn aku. sumeny aku yg slh. bes dorg tu xslh ke. aku je yg slh. klu ye pon aku slh aku nk tau la pe slh aku. ni x main hentam je mrh2. sakit hati aku tau x. geraaaaaaaaaaaaaaaaaamny. mcm hr ahad hari tu aku dh bes clas sket puny lame abg xdtg2 lg. mula2 tu aku thn lg tunggu tp lau smpi kul 4.30 xsmpi2 gak lg2 perut aku dh kelaparan, mau aku xhangin. tu nasib aku xmengamuk. kira aku tolak ansur la jgk. aku balik ngn kakak class aku, dia tlg hntrkn. smpi umh, umi tny mn abg. dh tentu2 aku xjmpa abg. aku ckp aku naik komuter. tetbe nk mrh aku kt bes la abg tunggu. bes yg aku tgu dr kul 2.30 tu xmrh ke. xsakit hati ke. cuba korg pk la betapa tidak adilny. sume pk abg. de pk psl perasaan aku. de pk psl hati aku. de pk psl pe yg aku rs. xd kn. xd. yg dorg pk abg, abg, abg. aku xd kisah sgt pon lau dorg sume nk pk smpi mati psl abg. tp mslhny yg aku dok menunggu tu bukn slh aku. tp masih slhkn aku gak. mn keaadilannya. aku dh bg mesej, dh miskol. klu xdpt msj tu phm2 la ble aku miskol. ni tidak wt mcm bangang. slhkn aku gak. slhkn aku. AKU KE YG BERSALAH????????aku nk beli kete xbg. dkt aku mcm2, berlagak la, gle glamour la. lau aku gle sume bnde tu xdny aku nk mnde2 murh. mst aku akn nk mnde2 yg mhl2. stkt murh2 ni xmain la tp aku bli gak brg murh2 sbbn aku tau sume bnde tu xpenting. lantak ar. lps ni biarlh. dorg akn tgk betapa iceny aku nti. dorg xkn jmpa aku yg dulu. yg bole gelak2, yg bole brtlk ansur lg. dorg akn jmpa aku yg ICE COLD HEARTED. biarkn padan muka dorg.

1 comments:

wanie berkata...

sabar yer... dugaan hidup kita berbeza2.... mungkin kita tak de salah. tapi dipandangan org lain, mungkin kita salah. Jadi sabar la yer. Tak semua hidup ini mudah. Lain org, lain dugaan. sabar byk2. Moga suatu hari nanti Allah akan bagi kebahagian utk kita nnt.